Trafiłeś tu dlatego, że nie możesz się zalogować lub podajesz złe dane podczas logowania.
Komputery mają to do siebie, że czasami odmawiają współpracy i dzieje się to w najmniej oczekiwanych momentach. Jednak nasza cierpliwość do ich wybryków kończy się w momencie, gdy z jakiegoś powodu nie możemy zalogować się na naszej kolorowej stronie Studio BEST. Skrytym czcionkożercom mówimy stanowcze nie – poniżej kilka wskazówek jak problemy z zalogowaniem się można rozwiązać samodzielnie.
-
- Próbujemy wpisać nazwę użytkownika i hasło ponownie dokładnie weryfikując wprowadzane znaki i liczby.
- Sprawdzamy, czy nie mamy wciśniętego klawisza Caps Lock odpowiadającego za pisanie dużymi literami.
- Sprawdzamy poprzez kilkukrotne naciśniecie klawisza Shift czy z jakiegoś powodu, np ostatnio wylanej kawy 😉 nie zablokował on nam się w pozycji wciśniętej.
- Z tego samego powodu sprawdzamy czy nasza klawiatura poprawnie wprowadza wszystkie znaki jakie na niej naciskamy. W tym celu możemy otworzyć notatnik i w nim wpisać hasło do grupy – jeżeli będzie wyglądało poprawnie czytamy dalej 🙂
- Kasujemy ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki. Można to zrobić w następujący sposób:
Google Chrome
- Klikamy w menu … w prawym górnym rogu i wybieramy History. Możemy to równiez osiągnąć wciskając klawisze Ctrl+H.
- Wybieramy Clear browsing data z lewej kolumny
- Zaznaczamy opcje Cookies and other site data i Cached images and files. Ustawiamy All time, i klikamy Clear data.
Mozilla Firefox
- Wciskamy przycisk Hamburgera w prawym górnym rogu i wybieramy Options -> Privacy & Security.
- Idziemy do sekcji Cookies and Site Data i wybieramy Clear data.
- Zaznaczamy Cookies and Site Data i Cached Web Content i wciskamy przycisk Clear.
Safari
- Wybieramy Preferences -> Privacy, możemy również użyć kombinacji klawiszy Command+.
- Wybieramy Remove All Website Data i klikamy Remove Now.
Microsoft Edge
- Klikamy w menu … w prawym górnym rogu i wybieramy History. Możemy to równiez osiągnąć wciskając klawisze Ctrl+H.
- Wybieramy link Clear history aby otworzyć menu Clear Browsing Data.
- Zaznaczamy opcje Cookies and saved website data i Cached data and files i wybieramy Clear.
- Jeżeli w/w nie pomoże, a mamy w komputerze zainstalowaną jakaś inną przeglądarkę od używanej najczęściej próbujemy zalogować się tą alternatywną przeglądarka.
- Jeżeli to również nie pomoże wykonujemy reset komputera ( poprzez menu Start -> Uruchom ponownie, ew.. w systemach Apple – znak jabłuszka – Uruchom ponownie )
- Udajemy się, do BEST pomocy technicznej Studio BEST.